خرید و فروش زیتون هسته دار حلب 17 کیلوگرمی

خرید و فروش زیتون هسته دار حلب 17 کیلوگرمی

زیتون حلب هسته دار چهار گوش

 

زیتون درشت راسایا در بسته بندی حلب 17 کیلوگرمی انتخابی مناسب جهت خرید زیتونبرای فروشگاه ها و رستوران ها و کلا برای جوامع پر مصرف است. وزن آبکش زیتون داخل این بسته بندی 10 کیلوگرم خالص است.  زیتون کارخانه راسایا محصول بهترین باغات زیتون در ایران است . مجموعه راسایا در تهیه و بسته بندی زیتون با بسته بندی پت و حلبی فقط از زیتون های لوکس استفاده می کندکه از لحاظ ظاهری کاملا صاف و بدون لک و از لحاظ سایزی کاملا یکدست می باشند. بسته بندی زیتون متوسط در حلب های 17 کیلویی مناسب ترین و به صرفه ترین انتخاب برای مسئولان خرید هتل ها و رستوران هاست، که البته برای خانواده هایی که مصرف زیتون بالایی دارند نیز این بسته بندی پیشنهاد می شود

 

بهترین نوع خیار برای تولید خیارشور

بهترین نوع خیار برای تولید خیارشور


خیارهای بوته‌ای یا باغی ( در مقایسه با خیار کاشته شده به روش درختی) معمولاً برای تهیه خیارشور مناسب‌تر هستند. خیار تازه بوته ای به دلیل داشتن اندازه کوچک‌، پوست نازک‌ و بافت ترد میوه، در فرآیند تولید خیارشور منجر به تولید محصولی با کیفیت و مرغوب خواهد شد. خیارهای بوته‌ای به دلیل طعم طبیعی و تردی بیشتر برای هردو روش پاستوراسیون و حتی درست کردن خیار شور به روش تخمیری؛ بهترین گزینه است و پس از فرآیند تخمیر، طعم و بافت بهتری حفظ می‌کنند.  معمولا خیارشور تهیه شده از خیار بوته‌ای، از نظر مصرف‌کنندگان خوش‌طعم‌تر و با کیفیت‌تر خواهد بود.

در مقابل، خیار درختی یا گلخانه‌ای که معمولاً بزرگ‌تر و نرم‌تر است، ممکن است در فرآیند تخمیر به همان خوبی خیار بوته‌ای عمل نیاید و بافت لیز و حتی لجز داشته باشد. از این رو، بسیاری از تولیدکنندگان صنعتی و خانگی ترجیح می‌دهند از خیار بوته‌ای برای تهیه خیارشور استفاده کنند تا کیفیت و طعم بهتری به دست آورند.

بهترین روش های تولید خیارشور ایرانی

تهیه خیارشور به دو صورت عمومی و محلی در ایران انجام می‌شود و مواد مورد استفاده ممکن است بر اساس منطقه جغرافیایی محلی متفاوت باشد. در ادامه به مواد عمومی و برخی مواد محلی که در تهیه خیارشور در مناطق مختلف ایران به کار می‌روند، اشاره می‌کنیم:

مواد عمومی برای تهیه خیارشور

خیار بوته‌ای: معمولاً از خیارهای کوچک و ترد استفاده می‌شود.

آب: برای تهیه محلول نمک و سرکه.

سرکه: معمولاً سرکه سفید یا سرکه سیب برای ایجاد طعم و افزایش ماندگاری.

نمک: برای تنظیم طعم و به عنوان نگهدارنده طبیعی.

سیر: به عنوان طعم‌دهنده.

فلفل سبز: برای افزایش تندی و طعم.

سبزیجات معطر: مانند ترخون، مرزه و شوید برای افزایش عطر و طعم.

 

خرید خیارشور حلب 17 کیلو

خرید خیاشور وکیوم

خرید خیارشور دبه ای

 

فروش خیارشور اسنک(پاکت وکیوم)

فروش خیارشور اسنک(پاکت وکیوم) 

خیارشور اسنک (پاکت وکیوم) 

 

مجموعه بزرگ طراوت صنعت تانیا تدبیر با نام تجاری راسایا محصول خیارشور وکیوم خود را هم بصورت حضوری در تمامی فروشگاه ها و هایپر مارکت ها و هم به صورت آنلاین و اینتر نتی به فروش می رساند. اگر شما فروشگاه مواد غذای یا هایپر مارکت دارید می توانید با کارشناسان واحد فروش ما تمای بگیرید و این محصول بی نظیر را سفارش دهید و در فروشگاه خود به بفروش برسانید.تمامی محصولات راسایا بخاطر مرغوبیت و کیفیت بالای که دارند بسیار مورد توجه بازارهای داخلی و خارجی هستند.خیارشورهای راسایا به دلیل کیفیت و طعم فوق العاده (همچنین بسیار ترد و خوشمزه هستند) می‌تواند طعم متفاوتی را به انواع سالادها، ساندویچ ها و غذاها بدهد، این محصول می‌تواند تغییر بزرگی برای فعالان حوزه غذاهای خانگی باشد.

خرید و فروش خارشور در بسته بندی های مختلف

 

 

طرز تهیه پیتزا مخصوص خوشمزه

طرز تهیه پیتزا مخصوص خوشمزه

پیتزا مخصوص رستورانی | مواد پیتزا مخصوص

 

پیتزا مخصوص به نوعی پیتزا اطلاق می‌شود که معمولاً با ترکیبی از مواد اولیه خاص و متنوع تهیه می‌شود و می‌تواند شامل انواع گوشت، سبزیجات، پنیر  و زیتون و سس‌های مختلف باشد. این نوع پیتزا معمولاً به‌عنوان یک گزینه ویژه در منوهای رستوران‌ها یا پیتزا فروشی‌ها ارائه می‌شود و ممکن است با توجه به سلیقه و ذائقه مشتریان، متفاوت باشد. این پیتزا را می توان در خانه و با استفاده از ماهیتابه و بدون نیاز به فر نیز آماده کرد.

 

قیمت خرید سبزی قورمه سرخ شده راسایا

قیمت خرید سبزی قورمه سرخ شده راسایا

سبزی قورمه سرخ شده

 

قورمه سبزی از خوشمزه‌ترین و پرطرفدارترین خورش‌های دیرینه ایرانی است که عطر و طعمی دلچسب و لذیذ دارد. برای تهیه این خورش خوش طعم لازم است تا سبزی‌های مورد استفاده در آن به نسبت مناسب انتخاب، خرد و سرخ شود تا بتوان به پختی عالی از آن دست یافت. محصول سبزی قورمه سرخ شده  راسایا از جمله تولیداتی است که طبخ خورشتی بی‌نظیر را با ترکیبات متناسب خود برای شما به ارمغان می‌آورد. این محصول در بسته بندی وکیوم 200 گرمی تهیه و عرضه می‌گردد و عاری از هرگونه ماده نگهدارنده است.