سالاد زیتون خوشمزه و لذیذ

سالاد زیتون


سالاد زیتون یک نوع سالاد است که از زیتون، سبزیجات، ادویه‌ها و مواد دیگر تهیه می‌شود. این سالاد معمولاً با اضافه کردن روغن زیتون به آن درست می‌شود و مزایای آن شامل افزایش آنتی‌اکسیدان‌ها، اسیدهای چرب اشباع نشده و فیبرهای غذایی می‌باشد. همچنین، زیتون حاوی ویتامین E و کلسیم است که برای سلامتی قلب و استخوان مفید است. در مورد تهیه سالاد زیتون بهتر است به یک سری از نکات توجه کنید. از زیتون های تازه و باکیفیت استفاده کنید. از سبزیجات تازه و ادویه های معطر برای بهتر شدن طعم آن استفاده کنید. از روغن زیتون خالص و ارگانیک استفاده کنید. سالاد زیتون را به درستی نگهداری کنید تا از فاسد شدن آن جلوگیری شود.

 

خرید زیتون بدون هسته راسایا

خرید زیتون هسته دار راسایا

خرید زیتون اسلایس راسایا

خرید و قیمت زیتون شور راسایا

خرید زیتون شور از راسایا


قیمت زیتون شور با هسته و بی هسته، به عواملی مانند نوع زیتون، کیفیت محصول، اندازه و وزن، منطقه تولید، فصل برداشت، تقاضا و عرضه، تغییرات در هزینه ‌های تولید و حمل و نقل بستگی دارد. همچنین بسته ‌بندی زیتون نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر داشته باشد. انواع بسته ‌بندی شامل جعبه‌های فلزی یا قوطی، بطری‌های شیشه‌ای، کیسه‌های پلاستیکی یا ظرف ‌های نایلونی، و کیسه‌های وکیوم می ‌باشد. مشتریان با خرید زیتون شور هسته‌دار، بی‌نظیرترین ترکیب مزه و طعم را تجربه می‌کنند. این محصول از برند معتبر راسایا عرضه می ‌شود و بسته ‌بندی مناسب آن به نگهداری تازگی و کیفیت کمک می‌کند. همچنین، خرید زیتون شور بدون هسته نیز تجربه ‌ای شگفت‌انگیز از مزه و طعم متفاوت را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. در همین راستا، خرید زیتون شور اسلایس نیز یک تجربه به یادماندنی از طعم متفاوت و خوشمزه را ارائه می‌دهد. تمامی این محصولات از بسته‌ بندی‌ هایی بهره‌مندند که علاوه بر حفظ تازگی، استفاده راحت و دسترسی آسان به آنها را فراهم می‌کنند. برای مطالعه کامل مقاله به سایت راسایا مراجعه نمایید.

خرید زیتون شور بی هسته

خرید زیتون شور هسته دار

خرید زیتون شور اسلایس

 

خیارشور در بسته بندی وکیوم

خیارشور وکیوم(پاکت اسنک)

مجموعه کارخانجات راسایا با استفاده از خیارهای ارگانیک و تازه بسیار ریز همچنین سرکه و ادویه های باکیفیت و درجه، خیارشور  اسنک(پاکت وکیوم) را تهیه و تولید می کند. این مجموعه خیارشور های تولید شده در بسته بندی های مختلف حلب، دبه ای و وکیوم  را متناسب با نیاز مشتریان خود به بازار عرضه می کند.

افراد زیادی برای فروشگاه های مواد غذایی یا رستوران های خود از این نوع خیارشور به عنوان چاشنی استفاده می کنند. خیارشور یکی از چاشنی های ترد و لذیذی است که در کنار بسیاری از غذا ها مصرف می شود و اغلب افراد از کوچک تا بزرگ به خوردن خیارشور علاقه دارند. این محصول بی نظیر راسایا بخاطر اینکه با سرکه درجه یک و باکیفیت درست شده باعث تنظیم قند خون افراد می شود در نتیجه حتی بیماران دیابتی هم می توانند از این خیارشور استفاده کنند.

بسته بندی پاکت وکیوم 800 گرمی یکی پر طرفدار ترین بسته بندی های خیارشور  در کارخانه راسایا است. چرا که بسته بندی وکیوم کیفیت مواد غذایی را برای مدت زمان طولانی حفظ می‌کند. از این رو خیار شور وکیوم( اسنک)  راسایا با حفظ طعم، و بو و رنگ خیار شور در طولانی مدت محبوبیت زیادی در میان خانوارها و فعالان صعنت غذا دارد. برای خرید آنلاین خیارشور پاکت وکیومی راسایا می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

 

خرید خیارشور در بسته بندی مختلف از راسایا

خیارشور حلب راسایا

خیارشور دبه ای

 

 

سبزی قورمه سرخ شده راسایا

 

سبزی قورمه سرخ شده راسایا


 

سبزی قورمه پایه و اساس این خورشت اصیل است که هنر دست خانم های ایرانی اینجا در تهیه این غذا ثابت می‌شود. دیگه زحمت خرید سبزی و خورد کردن و سرخ کردن به خودت نده و با خیال راحت سبزی قورمه سرخ شده راسایا را بخر و یک خورشت اصیل و عالی درست کن وهنر دستت رو به همه نشون بده. راسایا تنوع زیادی در محصولات غذایی داره و این سبزی فقط یکی از هزاران محصول با کیفیت و عالی این شرکت است.